Alles op alles

Marijke Vos

Alles op alles is de sprankelende nieuwe roman van Marijke Vos, auteur van Ik kom je halen! en Van Chanel naar flanel.

vos-alles op alles.jpg
Vos, Marijke.jpg

Wanneer haar oudtante Ella een beroerte krijgt, aarzelt Nadja geen moment: ze besluit haar zojuist gestarte sabbatical door te brengen in Ella’s kleine huis in Engeland. Als kind spendeerde Nadja elke zomervakantie met haar ouders en zusje bij haar oudtante, aan de rand van het landgoed Stonewood, en fantaseerde over het verlaten landhuis. Haar oudtante was echter altijd heel duidelijk: je mag er nooit bij in de buurt komen.

Wanneer Nadja Ella’s oude dagboek vindt, stuit ze op een mysterieuze geschiedenis, en ze krijgt het landhuis niet meer uit haar gedachten. Waarom is het al zo lang onbewoond? De idylle van Nadja’s verblijf wordt ruw verstoord als het landgoed een nieuwe eigenaar blijkt te hebben. Het miljoenenbedrijf Logan Enterprises en de arrogante projectontwikkelaar Benjamin Logan, willen het huis slopen. Samen met een paar excentrieke dorpsbewoners zet Nadja alles op alles om het landhuis te redden. Maar is Benjamin wel echt de vijand?

Marijke Vos (1985) woont en werkt in Brabant. Ze is maatschappelijk werker, freelancetekstschrijver en auteur. Eerder verschenen van haar hand de romans Ik kom je halen! en Van Chanel naar flanel. Naast dat ze passie heeft voor schrijven, houdt Marijke van boeken, schoenen en wijn. In willekeurige volgorde.

Over de uitgever:

Loft Books is een nieuwe Nederlandstalige e-only uitgeverij. Ze brengt unieke, toegankelijke easy-reads en thrillers in uitsluitend digitale uitgave: alle titels verschijnen enkel als ebook en/of audiobook tegen scherpe prijzen.

Meer informatie vindt u op www.facebook.com/loftpublishing.

---------------------------

Voor meer informatie over het boek en/of interviewaanvragen kunt u contact opnemen met Robin Straatman | verkoop@loftbooks.nl | t (020) 524 5441

20 juli 2019 • ebook • isbn 978 90 472 04985 • € 4,99 • nur 343

Audiobook is verkrijgbaar v.a. 25 juli 2019