Mama is hier

Mariette Zweers

literaire thriller

Mama is hier in een beklemmende, psychologische pageturner over onvoorwaardelijke liefde. Hoever je bereid bent te gaan als je veilige wereld bedreigd wordt.

zweers-mama is hier-rgb.jpg
Zweers, Mariette ©Ilse Oosterkamp.jpg

Voor de buitenwereld zijn ze een koppel dat het goed voor elkaar heeft: Matthijs zorgt voor het inkomen, Olga regelt het huishouden en hun dochter Juliette is ‘haar project’. Als haar man gechanteerd wordt, en Juliette onder onduidelijke omstandigheden een ongeluk krijgt, meent Olga te weten wie haar gezin bedreigt. Ze neemt het heft in eigen hand om te voorkomen dat ze alles wat ze heeft kwijtraakt. Overlevingsinstincten uit een ver verleden komen boven...

Over Maakbaar:

‘Een spannende pageturner, waarin een gewone vrouw langzamerhand de controle verliest over haar leven. Sterk debuut in de stijl van Saskia Noort en Simone van der Vlugt.’  De Telegraaf (Vrouw)

Mariette Zweers werd met haar debuut Maakbaar genomineerd voor de Schaduwprijs 2017. Met Mama is hier heeft ze haar stem gevonden. Mariette Zweers werkt afwisselend als manager en als docent bedrijfskunde aan de Rijksuniversiteit Groningen.

Paperback • € 20,99  • 320 blz. • isbn 978 90 263 4673 6 • nur 305 • omslagontwerp Riesenkind e-book ca. € 9,99 • isbn 978 90 263 4674 3