Voor niets gaat de zon onder - Sander Blom

Voor niets gaat de zon op verscheen op 29 maart bij Loft Books

blom-voor niets gaat de zon op.jpg

Als bij Yorick thuis een doos met een lugubere inhoud wordt bezorgd, besluit hij op onderzoek te gaan. Van wie komt het pakket en waarom is het naar hem gestuurd?

Yorick is journalist en de oprichter van een lokaal nieuwsplatform. Als er een doos met een lugubere inhoud bij hem en zijn vriendin thuis wordt bezorgd, wordt zijn leven ruw verstoord. Van wie komt het pakket en waarom is het naar hem gestuurd? Yorick besluit op onderzoek uit te gaan, tot groot ongenoegen van zijn vriendin Lisa. Langzaam maar zeker verliest hij zich steeds meer in zijn onderzoek en hij stuit op een link met het gigantische zonnepark dat pas is opgeleverd in de gemeente. En dan wordt duidelijk dat Yorick zelf echt gevaar loopt…

Vanaf 29 maart 2023 overal verkrijgbaar • e-book • ISBN 9789047208617• €5,99 • audioboek • ISBN 9789047208624 • €6,99

Sander Blom (1993) groeide op in Winschoten, Oost-Groningen, en begon op zijn zestiende met het schrijven van boeken. Hij studeerde af aan de hbo-opleiding Communicatiesystemen in Groningen en volgde een vakopleiding scenarioschrijven in Amsterdam. Naast zijn werk als auteur runt hij een videoproductiebedrijf en is hij actief als schrijver en regisseur van (korte) speelfilms.

Loft Books is een jonge uitgeverij van Nederlandstalige feelgoodromans en thrillers. Haar unieke en toegankelijke easy-reads verschijnen tegen scherpe prijzen. Meer informatie vind je op onze website en sociale media kanalen: Facebook, Instagram en TikTok.

Voor meer informatie over de titels en om leesexemplaren aan te vragen, kunt u contact opnemen met verkoop@loftbooks.nl